Auto vadīšanas atvieglošana

Auto vadīšanas atvieglošana

Auto vadīšanas atvieglošana

 

Lai panāktu auto kustību ar mehānisko ātrumkārbu, pastāvīgi tiek izmantoti 4 vadības orgāni: gāzes pedālis, bremzes pedālis, sajūga pedālis, pārnesumu pārvada svira.
Automobīlim ar hidromehānisko transmisiju pastāvīgi tiek izmantoti 2 vadības orgāni: gāzes pedālis un bremzes pedālis. Automātiskā pārnesumu pārvada dēļ sajūga pedālis un pārnesumu svira vairs nav nepieciešami. Tiesa, hidromehāniskai transmisijai ir vēl viens vadības orgāns – pārnesumu pārvada mehānisms, bet atšķirībā no mehāniskās ātrumķarbas, tas netiek izmantots pie katra pārnesuma pārslēgšanas. Drīzāk to var nosaukt par režīma izvēles mehānismu. Tai skaitā stāvvietas režīms, neitrāls, atpakaļgaita un daži kustības režīmi – katrā no tiem var tikt izmantota noteikta pārnesumu kombinācija, vai var būt pastāvīgi ieslēgts viens pārnesums.
 

© 2024, SIA "RAAP". Все права защищены.
Hosted by web-design.lv